Hei!

Koselig du tok en tur innom!

Nordlys:)

I natt satt Charlotte og jeg ute i natta ved åkeren, som vender mot Nord for å i håp om å se Nordlyset som skulle dukke opp her på sørlandet:)
Vi hadde rigget oss godt til med masse godis og brus,godt med klær på oss og satt i campingstolene å ventet spent på de fine bølgene som vi har hørt er så flott å se på:)
Kameraene våres stod på stativ og var klare til action,vi tok noen prøve bilder ettersom tiden gikk,og
PLUTSELIG så vi masse grønne linjer og bølger på bildene!
Vi blei jo helt i 100 selfølgelig og kameraene våres fikk kjørt seg en stund:)
Jeg hadde håpet på å få noen gode bilder, men det kunne jeg skyte en pil etter for de blei ELENDIG!
Kjempe kjipt :( tydeligvis var ikke kamera mitt bra nok til å få med de fine linjeneog alt det flotte Nordlyset har med seg...
Neste gang håper jeg at jeg haar et bedre kamera og får et knall bilde av de nydelige fargene som danser på himmelen!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar